Home Actueel Nieuws Jaarverslag 2013 nu online!
7 juni 2014 |

Jaarverslag 2013 nu online!

​​​kercijfers-jv-13.pngZojuist heeft de ledenraad het jaarverslag 2013 goedgekeurd. Het jaarverslag van het Nederlandse Rode Kruis is vanaf vandaag online te bekijken op onze website. In het jaarverslag komen de belangrijkste thema’s aan bod die ons werk bepaalden in 2013. Het was een jaar dat internationaal vooral in het teken stond van de hulpverlening in Syrië en op de Filipijnen na tyfoon Haiyan. In Nederland werd onder andere hard gewerkt aan het vergroten van EHBO-kennis onder het publiek en de promotie van de Rode Kruis EHBO app. Grote evenementen waar het Rode Kruis onder andere actief was, waren de Vierdaagse van Nijmegen en de inhuldiging van koning Willem-Alexander. Het Rode Kruis sloot 2013 af met een positief exploitatieresultaat van 1 miljoen euro, waarvan een deel besteed zal gaan worden aan de innovatie van hulpverlening. In het online jaarverslag wordt ook aandacht besteed aan de bijna 32.000 vrijwilligers. Zonder deze vrijwilligers zou alles wat we hebben bereikt ondenkbaar zijn!

Meer lezen? Ga naar www.rodekruis.nl/jaarverslag2013

​​Jaarverslag 2013.png