Het logo van het Nederlandse Rode Kruis.
Zoeken.
Home Afdelingen Afdeling Den Haag Actueel Nieuws Gezocht coördinator(en) voor de jaarlijkse collecte!
16 januari 2014 |

Gezocht coördinator(en) voor de jaarlijkse collecte!

​​

Team gezocht van 1 of 2 vrijwillige coördinatoren voor de jaarlijkse collecte (15 t/m 21 juni 2014) 

Het Haagse Rode Kruis zoekt voor het lokale kantoor in Den Haag (Koninginnegracht 92) een team van 1 of 2 coördinatoren voor de collecte die dit jaar plaats zal vinden van 15 t/m 21 juni 2014.

In die week gaan onze collectanten weer op pad om zoveel mogelijk geld in te zamelen. Dat geld hebben wij hard nodig om onze dienstverlening in Den Haag te kunnen blijven bieden. De ambitie is natuurlijk om te gaan voor een verhoging van de opbrengst van vorig jaar!

Wat houdt het werk als coördinator in?
De jaarlijkse collecte coördineren en organiseren is een klus voor mensen die graag dingen regelen (logistiek/ administratief). Ten behoeve van de deur-tot-deur collecte onderhoudt u de relaties met onze wijkcoördinatoren/ collectanten (totaal ca. 250 personen) in uw regio en houdt alle gegevens goed bij in de computer/ database. Daarnaast zou het geweldig zijn als we wat meer in het centrum van de stad en in drukke winkelcentra verspreid over de stad aanwezig kunnen zijn met collectanten. Hiervoor zouden scholen benaderd kunnen worden en jeugd geënthousiasmeerd en/of kan gedacht worden aan het organiseren van kleine lokale evenementen.

Wie zoeken wij?
Om een succesvolle collecte te verzorgen naast diverse evenementen in de stad waarbij op centrale punten gecollecteerd wordt, zoeken we het liefst 1 a 2 enthousiaste en positief ingestelde personen die gedreven zijn om een sociaal netwerk op te zetten en te onderhouden. U bent proactief, communicatief vaardig en in staat om zelfstandig te werken. Daarnaast kunt u goed omgaan met de computer (email/ word/ excel). Het werk vindt plaats vanuit de Koninginnegracht 92 in Den Haag. Een klein kantoor met een leuk enthousiast team van mensen.

Wat krijg je ervoor terug?
De functie is een vrijwillige functie waarbij je gemaakte onkosten uiteraard vergoed krijgt zoals bijvoorbeeld reiskosten. Je helpt daarnaast niet alleen het Haagse Rode Kruis maar ook krijg je de kans je sociale netwerk uit te breiden. Daarnaast biedt het werk je de kans om een kijkje te nemen in de afdelingskeuken van de grootste humanitaire hulporganisatie ter wereld.

Per wanneer?
Vanaf eind februari 2014 bent u 8-16 uur per week werkzaam. Gedurende de 2 weken vóór en 2 weken ná de collecte zal dit zeker 16 uur per week zijn.

Heeft u interesse?
Stuur een mailtje naar infodenhaag@redcross.nl  Vermeld in het onderwerp "collecte" en er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen!