Het logo van het Nederlandse Rode Kruis.
Zoeken.
Home Campagnes 3FM Serious Request Functieprofiel callcenter Heerlen

Functieprofiel callcenter Heerlen

​We zoeken vrijwilligers voor het callcenter in Heerlen.

Wat ga je doen?

Vorig jaar leverde 3FM Serious Request alleen al in Nederland ruim € 12 miljoen op! Een groot deel van dit bedrag komt binnen met verzoeken van tienduizenden luisteraars die, in ruil voor hun donatie, hun favoriete plaat aanvragen. Om al die aanvragen te kunnen verwerken, wordt er ook dit jaar een callcenter in Heerlen, op locatie nabij het Glazen Huis ingericht. Lijkt het jou wat om in dit callcenter te helpen?

callcenter.png Ben jij:

● Enthousiast, flexibel
● Respectvol
● In het bezit van goede communicatieve vaardigheden
● Goed met computers en kan jij goed omgaan met Microsoft Office en Internet browsers
● Nauwkeurig en kan je zelfstandig werken
● Woonachtig in- of rondom Heerlen  (evt. reiskosten kunnen nl. niet worden vergoed)
● 21 jaar of ouder
● Minimaal 2 diensten beschikbaar

Beschikbare diensten:

Vrijdag 18 december
16:00 – 21:00 uur
21:00 -02:00 uur

Zaterdag 19 december – woensdag 23 december
02:00 – 07:00 uur
07:00 – 12:00 uur
12:00 – 17:00 uur
17:00 – 22:00 uur
22:00 – 02:00 uur

Donderdag 24 december
02:00 – 07:00 uur
07:00 – 12:00 uur
12:00 – 17:00 uur
17:00 – 22:30 uur

Lijkt het je wat?

  1. Meld je aan. Je staat dan bij ons in het systeem, maar je bent nog niet ingedeeld. Dat kan pas gebeuren nadat je je beschikbaarheid via Randstad hebt aangegeven.
  2.  Activeer ‘Mijn Randstad’: binnen 72 uur ontvang je een link van Randstad om ‘mijn Randstad’ te activeren. Met deze link kan je je beschikbaarheid voor de actieweek aangeven.
  3.  Geef je beschikbaarheid door: vergeet niet je beschikbaarheid door te geven. Alleen als jouw beschikbaarheid bij ons bekend is, kunnen wij je inplannen.
  4.  Rode Kruis-team plannen: vanaf 6 december gaat het team plannen. Je ontvangt tussen 6-9 december no geen bericht hierover.
  5.  Accepteer de diensten in het rooster: op 10 december ontvang je een bericht per sms met de tijden, data en functie(s) waar je bent ingedeeld. Je moet dan nog wel de diensten accepteren, accepteer je dienst(en) voor 12 december 2015 anders sta je niet ingedeeld. In ‘mijn Randstad’ kan je alleen al je diensten accepteren. Kan je toch een dienst niet meer helpen, laat het dan voor 12 december 2015 weten via 3FMSRvrijwilliger@redcross.nl
  6. Definitieve planning: als je je diensten hebt geaccepteerd, dan ontvang je alleen nog een bericht als er een verandering is in de dienst. Je kan altijd op ‘mijn Randstad’ je diensten zien.

Wil je meer informatie over de aanmeldprocedure, kijk dan hier  voor de uitgebreide handleiding.

 

LET OP! Je kan je alleen via de link aanmelden, aanmeldingen via 3FMSRvrijwilliger@redcross.nl  worden niet verwerkt.  Eventuele reiskosten worden niet vergoed. Er kunnen nog  wijzingen komen in de tijden. Veranderingen zijn in het rooster op 10 december zichtbaar.