• Beeldmerk van campagne skipdecoronadip

Volg de #skipdecoronadip-themamaand!

Kun jij ook wel wat positiviteit gebruiken tijdens deze maandenlange blue monday? Skip samen met ons je coronadip en volg de #skipdecoronadip-themamaand!

Een maand lang voorzien Rode Kruis-psychologen Madelon en Esmée je van hapklare porties pure positiviteit. Met tips, info en opdrachten helpen ze je om beter in je vel te zitten. Volg de maand op Insta, word lid van de besloten Instagramgroep of geef je op voor de speciale nieuwsbrief!

De #skipdecoronadip-themamaand:
• Een maand lang tips en achtergronden over positief denken
• Handige oefeningen om ook op langere termijn lekker in je vel te zitten
• Ervaringen uitwisselen met anderen in onze besloten Instagroep
• In gesprek met onze Rode Kruis-psychologen tijdens de live Insta-sessie

Volg de themamaand op Insta!

Skip samen met ons de coronadip op Instagram! Krijg tips om beter in je vel te zitten, kijk onze video’s en stel een vraag tijdens de livesessie met onze psychologen.

Benieuwd wat anderen doen om zich beter te voelen in coronatijd? Word lid van onze besloten Instagramgroep en ga het gesprek aan!

Maak kennis met de psychologen

Madelon is psycholoog bij het Rode Kruis

“Ik ben Madelon en als psycholoog bij het Rode Kruis zie ik dat veel jongeren in deze tijd last hebben van bijvoorbeeld stress, eenzaamheid of een gebrek aan motivatie. Tijdens de #skipdecoronadip-themamaand geven we je handvaten om hiermee om te gaan.”

Alles over energie en motivatie

Een zoveelste maandag thuis en minder mensen om ons heen: de coronatijd heeft een behoorlijk hoge pffff-factor. Het is dan best lastig om jezelf nog ergens toe te zetten. Daarom beginnen we de #skipdecoronadip-themamaand met de energieweek! Lees hieronder al onze tips om jezelf van de bank te lepelen. Let’s go lente!

  • Twee oefeningen om meer energie te krijgen

    Opstaan met het gevoel dat je vandaag vijf marathons kan lopen, dat willen we allemaal wel! Hoe zorg je dat je meer energie hebt? Twee oefeningen van psycholoog Madelon.

  • Zo zorg je voor een nieuwe gewoonte

    Je neemt je heilig voor om gezonder te gaan eten of minder onzeker te zijn over je werk, maar hoe hou je dat ook na dag drie nog vol? Zo zorg je voor een nieuwe gewoonte.

Thuiswerken: hoe zorg je dat het vandaag lukt?

We hebben er allemaal weleens last van bij het thuiswerken: een meterslange to-dolijst,  geen concentratie om iets af te krijgen en daardoor met een rotgevoel de avond ingaan. Zo voorkom je dat.

Ga gratis in gesprek met een coach!

Wat kan ik doen om meer energie te krijgen? Is het gek als ik me eenzaam voel? En hoe kan ik weer gemotiveerd raken voor mijn studie? Over deze en andere vragen kun je het hebben tijdens een gratis coachgesprek.

Samen maken we een verschil

Blijf op de hoogte

X
- Enter Your Location -
- or -
×