Over ons

Bestuur van Studentendesk Groningen

Het bestuur van de Rode Kruis Studentendesk Groningen bestaat uit 6 studenten, namelijk een voorzitter, secretaris, penningmeester, vrijwilligerscoördinator, projectcoördinator en PR. We maken gebruik van een halfjaarlijkse wisseling, en hiermee zit wel iedereen een volledig jaar in het bestuur.

Op dit moment bestaat het bestuur uit:

Voorzitter: Mari Noble
Secretaris: Joska Strikker
Penningmeester: Ellen Nieuwenhuizen
Vrijwilligerscoördinator: Eva van Rij
Projectcoördinator: Sjanna Bosma
Public Relations: Lisanne Moraal

Interesse?

Het bestuursjaar voor de secretaris, projectcoördinator en  de PR loopt van december tot december (sollicitaties in oktober) en voor de voorzitter, penningmeester en vrijwilligerscoördinator van mei tot mei (sollicitaties in maart). Ben je geïnteresseerd in een bestuursjaar bij de Studentendesk? In de maand voor de sollicitaties organiseren wij een bestuurs-interesseborrel om alle informatie te geven die je nodig hebt. Lees hieronder alvast meer over de verschillende functies.

Neem contact op met Studentendesk Groningen